Warto składać zażalenia!
Jeśli zatrzymamy się w jakimś hotelu i nie zostaniemy właściwie obsłużeni lub też będziemy mieli jakieś zastrzeżenia dotyczące panujących tam warunków, to nie bójmy się mówić o tym głośno.
Jeśli za coś płacimy, to mamy również prawo wymagać określonych standardów, które niestety nie zawsze są należycie przestrzegane.
Oczywiście, nie powinno się od razu robić awantury z powodu jakiejś błahostki.
Kiedy jednak obsługa jest wobec nas chamska albo w naszym pokoju jest brudno, to z pewnością warto spróbować zainterweniować.
Na samym początku sprawę warto spróbować załatwić na niskim szczeblu, a dopiero potem ewentualnie udać się wyżej.
Pamiętajmy o tym, żeby się zbytnio nie unosić i zachować wysoki poziom kultury osobistej – wówczas mamy zdecydowanie większą szansę na pozytywne rozpatrzenie naszej skargi.
To, że ktoś wobec nas zachowuje się w sposób chamski, nie oznacza, że my musimy od razu dostosowywać się to tego żałosnego poziomu.
Walczmy o swoje, jednak zawsze róbmy to z zachowaniem zasad dobrego wychowania.